Data e postimit: 2014-10-30 15:16:24
Lexime: 4716
At Anton Harapi
Lloji: Tekst pershkrues
Tema: At Anton Harapi
Autori: Eli
Shkolla: Muhamet Kondi
Klasa: XII
Qyteti: Skrapar
E-mail: freegurl@hotmail.com


Edhe komunisteve due t’ua them nje fjale,por qarte e shkurt.Une jam i bindur se pak jane ata shqiptar te cilet me te vertete e kuptojne doktrinen komuniste.Por tashma te gjithe po e shohim dhe po njohim organizaten dhe vepren komuniste ne Shqipni .
Kjo asht e vertet ,e kjo don me thane se gati te gjithe komunistet shqiptar veprojne me kry ne thes,pa e dit se shka bajne dhe per shka veprojne.Por po na thone se e kane per Shqipni,dhe vetem per Shqipni.Une do te kisha dashte t’u besoj,por ky dallim midis doktrines komuniste internacionaliste dhe vepreskomuniste ne formen kombetare,-ashtu sic i kam ndigjue une vete tujdishmue organizatoretkomuniste,-mueme ban me dyshue shume ne sinceritetin e kesaj rryme”Shqiptere”.Perse valle komunistet veshen e ngjeshenme zellen atdhetar kur atyne u interreson mbi te gjitha doktrina dhe jo atdheu?Gjithe keto masa terrori qe po bajne ,vellavrasja e mbi te gjitha lidhja e ngushte deri ne mvaresi te plote ndaj dores se huej,tuj perdore cdo mjet per t’ia arritur qellimit,te gjitha keto me lane me dyshue .Mero me kobure ne gjoks nuk bahet kush as vella e as shoq ,por do te mbetesh ndaj te huejit ose si mizor ,ose si nji hipokrit i vellait tand.Gjithmone tuj rrenue ,nuk Ndertohet.
Une gjej shka te admiroj edhe nder kundershtar: Vendimin e prere ,sakrificen dhe qendresen.Nuk jam me te as ne parim as ne metode,as per shka bajne e si bajne ;po atyne disi mund tu bahet hallall ,mbasi luftojne per dishka.
Por shka tu bajme gjysmakeve ,abstenuesve ,indiferenteve,shqiptareve te vdekun ne Shpirt,te cilet ,ose prej frike ,ose prej egoizmit vetjak per mos me i qite trazim vetes ,ku edhe per tu majt si elite ose “esnafe”ne sferen e tyne qe nuk dun te perzihen ,e kane vendose per ndere e per vlere qe te mos deklarohen ne asnje menyre ,as per qeveri ,e as per anarki.
Keta jane parazitet e Shqipnise .Per ta pasiviteti dhe negativiteti jane ideal ,nuk duen te vihen ne rrezik as sa te zit e thonit ,por duen te rrojne e te gezojne ne Shpine te tjereve .Dobesi mendore ,dobesi morale ,dobesi shoqnore!Po qe kush per plumb ,patjeter keta do te kishin me qene te paret
Ne luften e Waterloo-se i qe paraqitun Napoleonit nje kryetar komuneje i cili ,tuj e deklarue veten asnjanes ,mendoi te justifikohej.”vrajeni “tha Napoleoni .Venje ne plumb menjehere,sepse armiku qe te del perballe ,qofte fale .Por ky qe rri i fshehun ne apatine e vet ,ashte ma i rrezikshem ,sepse jo vetem asht armik por asht edhe spekulator i dobet.

Vepra te ngjashme
Autori: Arta Klaiqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Shkëmbinjtë
O tokë e Shqipërisë, E shkelur nëpër shekuj. Shumë copa ti ndanë Por prapë Shqiperi do mbetesh. U rrokullis një copë shkëmbi E ra në fushë, Urrokullis një tjetër shkëmb E ra në det. Por prapë emri nuk iu ndërrua shkëmb se...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Ajo
N'fakt ... Femna pasqyron madheshtine e krijimit ajo asht parajsa e toks Asht drit , shpirt , dashni , Asht jet , se jet jep Po ajo per t'cilen flas un Asht nji thesar, t'gjesh si at sot Asht sikur t'kerkosh gjilpanen n'kasht kot te lodhesh...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...
Autori: Reilda · Lloji: Analize letrare · Tema: Tekst ndergjegjsues
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per nje...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse shkrimtaret e shek. XX kane shkruar aq shume per absurdin.
Absurdi verehet se eshte pjese e shume veprave te shkrimtareve te ketij shekulli. Mendohet se perdorimi i absurdit eshte i nevojshem per konditat apo kushtet ne te cilen gjendej shoqeria e asaj kohe. Po te analizojme shoqer...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: Kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kombi
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per h...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: endrinahajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: E vetme prane dritares
Jam ketu e ulur tek nje qoshe , e vetme prane dritares qe ndodhet afer meje , po shikoj diqka por nuk po e perceptoj dot se qfare , mesa duket qenkam hutuar dhe nuk po mundem te shpetoj prej ketyre mendimeve te pashtjelluara qe po me turbullojne mendje...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...




Komentet e fundit!

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@yhoo.com
Komenti:

Emri: anaswet
Email: anas-weet@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com